IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej
W dwunastej edycji Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska prezentuje zaktualizowane i interaktywne logotypy 222 firm i reprezentujących je 310 marek. Mapa ma zadanie ułatwić znalezienie odpowiednich partnerów w całym procesie działań e-marketingowych, od kreacji po sprzedaż i usługi.

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to projekt, który od 12 lat stanowi usystematyzowane kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. W tym roku do Mapy przystąpiły 222 firmy, które zgłosiły 310 marek działających na polskim rynku interaktywnym.
Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska 2023/2024 zawiera 413 interaktywnych logotypów brandów pogrupowanych w 57 kategoriach w 9 kolejnych obszarach: Kreacja i realizacja, Programmatic, Narzędzia, Powierzchnie reklamowe, Analizy, E-commerce, Usługi, Edukacja, Ambasadorzy digitalu.

Dołącz do dyskusji: IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej