SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020

Jury czternastej edycji IAB MIXX Awards spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 6 października.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczą 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.

- Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do udziału w czternastej edycji IAB MIXX Awards – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych. - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.

IAB MIXX Awards dla kampanii digitalowych

IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Obradom jury przewodniczy w tym roku Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.

- Tegoroczne obrady jury MIXX były naprawdę wyjątkowe. Po raz pierwszy obradowaliśmy zdalnie: z pracy, z domu, z działki, czasami z samochodu jadąc na wakacje, ale przez kilka godzin byliśmy razem, żeby przedyskutować najlepsze digitalowe kampanie upływającego roku. Także oprócz wartości merytorycznej, spotkania najlepszych ekspertów z branży, po prostu dobrze było wszystkich zobaczyć i usłyszeć, że mają się dobrze! Mimo pewnych ograniczeń jakie niesie za sobą dyskusja online, całość obrad przebiegła naprawdę sprawnie; nie zawsze się zgadzaliśmy, ale zawsze byliśmy otwarci do wysłuchania argumentów drugiej strony. I muszę powiedzieć, że nawet kilka razy udało się, w czasie dyskusji, kogoś przekonać do swoich racji, co w przyrodzie występuje naprawdę rzadko - ocenia Filip Beźnicki. - Wiele organizacji ma teraz pewne ograniczenia jeśli chodzi o zgłaszanie kampanii do konkursów, ale w tym roku poziom był nadal wysoki i myślę udało się nagrodzić kilka naprawdę wyjątkowych kampanii - dodaje.

Nominacja dla IAB MIXX Awards 2020

Oprócz nagród dla kampanii zostaną także wręczone statuetki za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku. Dodatkowo, Kapituła konkursu rozważa przyznanie nagród w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Lista nominowanych do IAB MIXX Awards 2020 przedstawia się następująco.

W poprzedniej edycji IAB MIXX Awards najwięcej statuetek trafiło do OLX i IKEA (po cztery). Nagrodę dla najlepszego projektu (Best in Show) zdobyła Grupa Abstra za youtubowy kanał „Jak TO robić” dla marki Durex. Agencją roku zostało Saatchi & Saatchi IS, domem mediowym roku – OMD. Reklamodawcą roku został Bank BNP Paribas, człowiekiem roku Dawid Szczepaniak z VMLY&R. Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

Dołącz do dyskusji: 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl