Hestia uruchomiła kobiecy serwis o zdrowiu
Ergo Hestia udostępniła internetowy serwis o zdrowiu skierowany dokobiet. Witryna pod hasłem "Posłuchaj kobiecej intuicji" zawierateż narzędzie marketingu wirusowego.
Ergo Hestia uruchomiła skierowany do kobiet miniserwisinternetowy o zdrowiu z okazji 8 marca. Strona pod hasłem"Posłuchaj kobiecej intuicji" promowała bezpłatne mammografie, aciągle zawwiera informacje o sposobach samodzielnegoprzeprowadzenia badania piersi. W witrynie udostępniono też prostenarzędzie marketingu wirusowego umożliwiające wysyłanie znajomymjednej z 10 kartek z życzeniami.
Serwis działający pod adresem www.hestiafemina.pl zostałprzygotowany przez butik kreatywny Pompidou, który pracuje obecnienad rozbudowaniem strony.
Dołącz do dyskusji: Hestia uruchomiła kobiecy serwis o zdrowiu