Herbapol reklamuje Herbaciany Ogród i dżemy (wideo)
Herbapol-Lublin prowadzi jednocześnie dwie kampanie: produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Celem każdej z nich jest wzrost świadomości produktów i przypomnienie o nich konsumentom. Za kampanie odpowiadają MediaCom, Lemon Film i MullenLowe Warszawa.
W ramach kampanii promującej produkty dżemowe Herbapolu-Lublin w największych stacjach tv emitowany jest ośmiosekundowy spot (w TVP, TVN i Polsacie), który ma przypomnieć konsumentom, że produkty dżemowe swój smak zawdzięczają sprawdzonym recepturom oraz starannie wyselekcjonowanym owocom od regionalnych dostawców, ekspertów w dziedzinie upraw. W tej kampanii zaprezentowano pięć produktów - dżemy z malin odmiany polka, z truskawek zebranych na Lubelszczyźnie, z wiśni nadwiślańskiej, oraz powidła węgierkowe z węgierek zebranych w okolicach Nałęczowa.
Z kolei spot promujący owocowe herbatki dostępne w linii Herbaciany jest spójny z komunikacją marki i jej hasłem przewodnim „Przyjemność. Masz to w naturze”. Jego główną bohaterką jest herbata owocowa Dzika Róża z linii Herbaciany Ogród. 15-sekundowy film nawiązuje do przyjemności i radości ze wspólnie spędzonych chwil z rodziną. Spot jest emitowany w najlepszym czasie antenowym największych stacji telewizyjnych: Polsatu, TVN i Telewizji Polskiej.
Za realizację kampanii, w tym zakup mediów, odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot do kampanii dotyczącej produktów dżemowych przygotowała agencja Lemon Film zaś ten o linii Herbaciany Ogród stworzyła agencja MullenLowe Warsaw.
W jednej z poprzednich kampanii Herbapol-Lublin - w grudniu ub.r.- promował herbaty Big-Active, podkreślając ich naturalny i głęboki smak.
Dołącz do dyskusji: Herbapol reklamuje Herbaciany Ogród i dżemy (wideo)