Henryk Kania promuje się jako sponsor programu Onetu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”
Zakłady Mięsne Henryk Kania rozpoczęły kampanię reklamową na łamach portalu Onet.pl i „Przeglądu Sportowego”. Firma poprzez sponsoring i lokowanie produktu promuje swoje produkty, m.in. kabanosy.

„Dogrywka. Śniadanie z kadrą” to nowy, cykliczny program w Onet.pl zapowiadający i podsumowujący mecze reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w Rosji. Prowadzącym jest znany dziennikarz sportowy Michał Pol, który zaprasza do studia ekspertów. Pierwszy odcinek pokazano 12 listopada, a kolejne emitowane będą przy okazji każdego meczu polskiej kadry. W minioną sobotę, gośćmi Pola byli Maciej Szczęsny i Andrzej Strejlau.
Zakłady Mięsne Henryk Kania są wyłącznym partnerem programu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”. Współpraca obejmuje m.in. lokowanie produktu oraz billboardy sponsorskie i banery reklamowe w sekcji sportowej Onet.pl. Działania te są wspierane na łamach „Przeglądu Sportowego”.
W jednej z poprzednich kampanii reklamowych, realizowanej wiosną br., firma promowała kiełbasy na grilla.
Dołącz do dyskusji: Henryk Kania promuje się jako sponsor programu Onetu „Dogrywka. Śniadanie z kadrą”