Henio i Krysia z Wenecji reklamują Tesco (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa hipermarketów Tesco. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Platige Image, Post Meridian i Mediacom.
W wizerunkowej kampanii Tesco Henio i Krysia, bohaterowie znani z wielu wcześniejszych reklam tej sieci, wspominają wycieczkę do Wenecji. Na bohaterską relację Henia Irenka reaguje z właściwym dystansem. Żartobliwy przekaz ma podkreślać pozytywny, rodzinny wizerunek Tesco jako stabilnej sieci o ugruntowanej pozycji.
>>> Adv.pl będzie promować Tesco w social mediach
Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), internet oraz same hipermarkety Tesco (materiały POS i nośniki OOH). Akcja rozpoczęła się 6 października, a potrwa co najmniej do połowy listopada. Kreację przygotowała agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Papaya Films, jego postprodukcją zajęła się firma Platige Image, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian.
Dołącz do dyskusji: Henio i Krysia z Wenecji reklamują Tesco (wideo)