Heinz zmienia etykietę ketchupu
Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojegoketchupu.
Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinzazawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis BrandRepublic.
Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującympulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy"grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").
Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wynikuprzejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelkitypu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dziękitemu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, coprzyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.
Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencjęprojektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producentzwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procentstwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczeniefirmy na rynku.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Heinz zmienia etykietę ketchupu