Heineken o piciu alkoholu podczas pracy zdalnej (wideo)
Marka piwa Heineken rozpoczęła kampanię, w której zwraca uwagę na spożywanie alkoholu podczas wykonywania pracy zdalnej z domu. Przygotowała ją agencja Publicis Italy.
Mark Heineken przypomina, że w związku z pandemią COVID-19 dla wielu ludzi praca zdalna stała się już codziennością.
Ten nowy sposób pracy niósł ze sobą niekończące się rozmowy, zmęczenie zoomem, trudności w oddzieleniu pracy od życia i niestety nowe złe nawyki. Wśród nich spożywanie alkoholu w godzinach pracy.
Nowa kampania Heinekena „Smart Working?” przypomina konsumentom, aby uważali na to, jak i kiedy spożywają alkohol oraz zachęca ludzi, aby nigdy nie pili alkoholu podczas jej wykonywania, nawet w domu.
Marka zachęca, by nie spożywać napojów alkoholowych. Jako alternatywą oferuje im Heineken 0.0.
- Heineken zawsze stara się opowiedzieć prawdziwe historie, które przemawiają do ludzi na całym świecie. Dzięki „Smart Working?” kampania promuje odpowiedzialną konsumpcję przedstawiającą wydarzenia z życia wzięte przez pryzmat rozmów wideo - sytuacje, z którymi ludzie albo się spotkali, albo byli ich częścią. Poprzez nasz przekaz kampanii zachęcamy ludzi, aby nigdy jednocześnie nie pracowali i nie pili - mówi Bram Westenbrink, globalny starszy dyrektor firmy Heineken.
Kampania została wyprodukowana przez The Family, a jej kreację przygotowała agencja Publicis Italy. Film wyreżyserował Andrew Lang, który zobrazował typową sytuację pracy z domu przez pryzmat wideorozmowy. Akompaniamentem muzycznym w spocie jest utwór "In the Hall of the Mountain King" zmiksowany przez Sizzer Amsterdam.
Dołącz do dyskusji: Heineken o piciu alkoholu podczas pracy zdalnej (wideo)