SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HealthThink wypromuje markę Nifty

Agencja HealthThink pozyskała nowego klienta, firmę BGI - Europe.

Agencja odpowiada za wizerunek marki Nifty - nieinwazyjnego testu prenatalnego określającego ryzyko wystąpienia trisomii płodu na podstawie materiału genetycznego krążącego we krwi matki.

Zakres działań agencji to copywriting, media relations oraz promocja marki w mediach społecznościowych. Za obsługę klienta odpowiada Emilia Kowalczyk.

Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: HealthThink wypromuje markę Nifty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl