Headz wprowadza badania i symulacje outdoorowych kampanii reklamowych
Firma Headz Marketing Partner, właściciel sieci wielkoformatowych tablic reklamowych wzdłuż głównych tras samochodowych wprowadziła do oferty badania skuteczności kampanii realizowanych na tych nośnikach.
Oferta skierowana jest do firm, które zdecydują się na działania reklamowe z wykorzystaniem co najmniej 15 nośników. Obejmuje duże, podświetlone tablice wielkoformatowe o powierzchni od 200 do 300 m2. Headz ma ponad 700 lokalizacji w całym kraju.
- Oferta jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy potrzebują badań potwierdzających skuteczność i ekonomiczny sens takich działań budowania marki. Nasza sieć 700 lokalizacji może im zagwarantować nie tylko zasięg, ale przede wszystkim skuteczność dotarcia do potencjalnych klientów. Badania Eyetracking Solutions and Research mogą to potwierdzić - podkreśla Edyta Wójcik-Mendyk, managing director Headz Marketing Partner.
Headz udostępni ofertę od czerwca br. i zaproponuje możliwość podświetlenia wybranych elementów na nośnikach, w tym animacje (wszystko w technologii LED). W trakcie trwania kampanii klienci otrzymają aktualne badania i analizę wyników działań reklamowych. Raporty przygotuje firma Eyetracking Solutions.
Dodatkowo firma wprowadzi usługę badania layoutu reklam w konkretnych miejscach wzdłuż szlaków komunikacyjnych, w których docelowo realizowana będzie kampania. Badanie w postaci symulacji - polegające na rejestracji uwagi kierowcy i późniejszej analizie danych kodowania, fiksacji na przykładowych, statycznych elementach reklamowych na drodze - opracowane zostało przez firmę Eyetracking Solutions and Research.
Headz już od kilku lat współpracuje z firmą badawczą Eyetracking Solutions and Research, zajmującą się sprawdzaniem poziomu uwagi kierowców. Badania wykonywane są przy użyciu urządzeń Tobii Glasess - specjalnych okularów śledzących ruch gałek ocznych kierowców podczas prowadzenia pojazdu. Headz ma obecnie wyłączność na oferowanie tej usługi na rynku reklamy zewnętrznej.
Analitycy Eyetracking Solutions and Research twierdzą, że reklama przy polskich trasach krajowych i autostradach może być bardzo skuteczna tylko pod warunkiem użycia wielkiego rozmiaru tablic outdoorowych.
Obecnie wzdłuż polskich autostrad istnieje ok. 1000 nośników wielkopowierzchniowych. Połowa z nich jest nieoświetlona, czyli ma ograniczony czas działania.
Dołącz do dyskusji: Headz wprowadza badania i symulacje outdoorowych kampanii reklamowych