Havas Media France zajmie się obsługą mediową Parlamentu Europejskiego
Agencja Havas Media France wygrała przetarg Parlamentu Europejskiego na obsługę mediową jego działań komunikacyjnych, także w Polsce. Budżet to 132,8 mln euro.

Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów oraz usług powiązanych na potrzeby działań komunikacyjnych podejmowanych przez Parlament Europejski i inne uczestniczące instytucje europejskie jako instytucje zamawiające.
Do współpracy wybrano Havas Media France. W postępowaniu brała udział jeszcze jedna agencja, jednak jej nazwy nie ujawniono.
Havas Media France będzie odpowiadać m.in. za opracowywanie strategii medialnych oraz powiązanych usług badawczych i doradczych, opracowywanie media planów, zakup mediów, w tym negocjacji cenowych, zarządzania przestrzenią medialną, monitorowania, oceny i sprawozdawczości.
Parlament Europejski zaznacza, że podstawowe działania komunikacyjne mogą mieścić się w zakresie od umieszczania pojedynczej reklamy w jednym konkretnym kanale medialnym po wielokanałowe kampanie w wielu krajach.
Wartość kontraktu opiewa na kwotę 132,8 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Havas Media France zajmie się obsługą mediową Parlamentu Europejskiego