Havas Media obronił globalny budżet Jacobs Douwe Egberts
Sieć domów mediowych Havas Media wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego Jacobs Douwe Egberts, właściciela takich kawowych marek, jak Jacobs, Kenco, Tassimo i Douwe Egberts. Obroniła klienta, dla którego pracowała od 5 lat.
Havas Media Group utrzymała obsługę skonsolidowanego międzynarodowego budżetu mediowego o wartości 300 milionów dolarów (250 milionów funtów) firmy Jacobs Douwe Egberts. Przetarg trwał kilka miesięcy.
Od stycznia 2021 roku Havas będzie odpowiedzialny za planowanie i kupowanie wszystkich mediów offline i online JDE poza Ameryką Północną. Agencja współpracuje z JDE od pięciu lat, a nowa umowa ma obowiązywać przez kolejne trzy.
Według szacunków agencji międzynarodowy budżet mediowy JDE, który obejmuje 54 rynki, jest warte ponad 300 mln dolarów.
Budżet był wcześniej podzielony między Havas i Carat należący do Dentsu. Havas Media wygrał globalne (offline) konto medialne w 2014 r., podczas gdy Carat zajmował się obsługą mediową JDE w Wielkiej Brytanii od 2017 r. i dodatkowo odpowiadał za zakup mediów cyfrowych na całym świecie (plus zakupy offline w Rosji).
Dołącz do dyskusji: Havas Media obronił globalny budżet Jacobs Douwe Egberts