Havas Media utrzymał obsługę mediową Natur Produkt Zdrovit
Dom mediowy Havas Media (należący do Havas Media Group) będzie w 2018 roku obsługiwał mediowo firmę Natur Produkt Zdrovit, która jest właścicielem takich marek, jak Skrzypovita, Lacalut, Molekin 3D. Agencja będzie pracować dla marketera trzeci rok.

Havas Media wygrał przetarg organizowany przez Natur Produkt Zdrovit. Firmy nie podają nazw i liczby pozostałych jego uczestników. Tym samym agencja utrzymała obsługę mediową tego marketera. Pracuje dla niego od 2016 roku. Odpowiada za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla kilkunastu marek Natur Produkt Zdrovit.
- W przyszłorocznej komunikacji dla marek Zdrovit z pewnością będziemy kontynuować budowanie wizerunku marki w oparciu o filozofię Meaningful Brands, ale wykorzystamy również wnioski płynące z naszych badań dotyczących konsumpcji contentu Havas Soil - zapowiada Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Natur Produkt Zdrovit należy do grona 10 największych reklamodawców w mediach tradycyjnych. W okresie od stycznia do października br. firma wydała na wsparcie swoich marek 331,8 mln zł, o blisko 40 proc. więcej niż rok wcześniej (dane cennikowe, bez rabatów wg Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Havas Media utrzymał obsługę mediową Natur Produkt Zdrovit