HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic
Agencja HarmoniquePR, dotychczas świadcząca usługi z zakresu public relations, zwiększyła zakres swojej działalności, stając się agencją marketingu zintegrowanego. Zmieniła też nazwę na Harmonic.
Agencja HarmoniquePR działa od sześciu lat. Dotychczas świadczyła usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.
Teraz poszerza zakres działań, oferuje także usługi z zakresu komunikacji reklamowej i interaktywnej oraz marketingu w wyszukiwarkach.
Symbolem rozszerzenia zakresu działań mają być nowe logo i nowa nazwa - Harmonic.
- Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu - wyjaśnia Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic.
Dołącz do dyskusji: HarmoniquePR poszerza zakres usług i zmienia nazwę na Harmonic