Han Bright z nowym serwisem, logotypem i dyrektorem zarządzającym
Tworząca serwisy internetowe dla dzieci i rodziców firma Han Bright odświeżyła swoją identyfikację wizualną i stronę internetową. Jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego firmy objął Wojciech Follprecht.
Nowa identyfikacja wizualna Han Bright opiera się na logotypie w formie czerwonej gwiazdki imitującej naszywkę. Ma ona znaczenie symboliczne, nawiązując do hasła firmy „we create for children who make the word better”. Jednocześnie udostępniono zmieniony serwis internetowy Han Bright, w którym znajdują się przede wszystkim informacje o firmie, pressboks i opisy zrealizowanych przez nią projektów. Witrynę działającą pod adresem www.hanbright.com firma przygotowała we własnym zakresie.
Ponadto funkcję dyrektora zarządzającego Han Bright objął Wojciech Follprecht. W firmie pracuje on od pięciu lat, wcześniej jako dyrektor kreatywny i project manager. Obowiązki dyrektora zarządzającego Han Bright przejął od Rafał Hana, który skupi się obecnie na budowaniu nowej platformy internetowej oraz formatowaniu projektów dziecięcych na rynkach zagranicznych.
Dołącz do dyskusji: Han Bright z nowym serwisem, logotypem i dyrektorem zarządzającym