SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grzegorz Obrębski: z Agory do Stopklatki

Grzegorz Obrębski z początkiem sierpnia obejmie stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w Stopklatce, firmie zarządzającej serwisem o takiej samej nazwie. Wcześniej pracował w Agorze, Grupie Onet.pl i HBO Polska.

Funkcja dyrektora marketingu i sprzedaży była w Stopklatce nieobsadzona od kwietnia, kiedy zrezygnował z niej Filip Kubicki. Natomiast Grzegorz Obrębski od początku br. pracował w Agorze jako dyrektor działu internetowych wortali nieruchomości.

Wcześniej Obrębski przez ponad pół roku pracował w HBO Polska, odpowiadając za poprawną komunikację nowej wersji serwisu hbo.pl oraz planowanie i realizację działań marketingowych internecie. Z kolei w Grupie Onet.pl zajmował się tworzeniem działu sprzedaży zagranicznej i rozwojem biznesu zagranicznego. Ogółem z mediami internetowymi jest związany od ponad 10 lat.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Obrębski: z Agory do Stopklatki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl