Grupa SparkPark uruchamia agencję instore’ową Trade Media
Działalność rozpoczęła agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w hiper- i supermarketach oraz salonikach prasowych. Spółką, należącą do Grupy SparkPark, kierują Anna Kurzydłowska i Dominik Damaziak.
Trade Media oferuje realizację działań reklamowych w 10 największych sieciach handlowych, takich jak m.in. Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc i Makro, a także salonikach prasowych sieci Kolporter, Relay i Inmedio. Agencja proponuje klientom ponad 20 rodzajów aktywności reklamowych realizowanych zarówno przy półkach, jak również w alejkach zakupowych, przy kasach i na parkingach sklepów
Oferta Trade Media jest skierowana przede wszystkim do producentów z sektora FMCG, których artykuły są obecne w hiper- i supermarketach. Agencja zapewnia pełną obsługę kampanii, od rekomendacji sieci poprzez produkcję nośników reklamowych ich wynajem, ekspozycję w sklepie i kontrolę, a także projektowanie materiałów reklamowych.
Trade Media została uruchomiona przez Grupę SparkPark, do której należą już agencja Krewcy Krawcy (zajmująca się kampaniami niestandardowymi) oraz Media Shop (właściciel nośników outdoorowych). Managerem w nowej firmie jest Anna Kurzydłowska, odpowiadając głównie za obsługę klientów. Poprzednio przez półtora roku pełniła funkcję junior sales managera w POS Media. Natomiast całą działalnością Trade Media kieruje Dominik Damaziak, group sales director w Grupie SparkPark.
Dołącz do dyskusji: Grupa SparkPark uruchamia agencję instore’ową Trade Media
TMedia S.A.
75 Metros West
San Pablo
Kostaryka
zwany dalej IMG.
Więc OSZUSTWO, OSZUSTWO I JESZCZE RAZ OSZUSTWO!