Grupa RMF nie podniesie cen reklam w okresie letnim
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku. Nadawca nie wprowadza w nich jednak żadnych zmian. Jest to podyktowane obecną sytuacją ekonomiczną i przewidywanym popytem na reklamę radiową latem.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe dla swoich stacji (RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx) i pakietów (RMF 3D, RMF z Klasą i RMF na Maxxxa) na okres letni od 4 do 28 sierpnia br.
Nadawca postanowił utrzymać ceny reklam na obecnym poziomie, czyli takie, jakie obowiązują od 28 lutego br.
- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą - tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Cenniki letnie obowiązywać będą wod 4 lipca do 28 sierpnia br. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).
I tak najdroższy spot w RMF FM kosztować będzie 40,5 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) - emitowany jest w piątki w godz. 10-12.
W RMF Maxxx najwyższą cenę mają spoty emitowane w piątki w godz. 7-9 i 15-18, kosztują 9 tys. zł. W RMF Classic z kolei najwyższa cena to 4,2 tys. zł dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7-10.
W pakiecie RMF 3D najdroższa reklama kosztuje 60 tys. zł (piątki, g. 7-10), w pakiecie RMF z Klasą - 55,6 tys. zł (piątki, g. 7-10), a w RMF na Maxxxa - 57,1 tys. zł (piątki, g. 7-10).
Ostatnie zmiany cenników Grupa RMF wprowadziła 28 lutego br. Wtedy ceny reklam podniesiono średnio o 8 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa RMF nie podniesie cen reklam w okresie letnim