Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully
Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store.
Konsolidując swoje biznesy cyfrowe takie jak Grupa Offerista, Yagora a teraz ShopFully, Grupa MEDIA Central będzie oferować na teranie całej Europy bezkonkurencyjne, oparte na danych portfolio produktów marketingu 360° w obszarze drive-to-store.
Świat marketingu drive-to-store rozwija się dynamicznie. Grupa MEDIA Central łączy siły z wiodącą europejską cyfrową firmą technologiczną ShopFully, aby towarzyszyć sieciom handlowym i markom w ich transformacji z druku do hybrydowej aktywacji sprzedaży i rozszerzyć zasięg cyfrowy dla klientów na wszystkich rynkach europejskich. Cyfrowe firmy ShopFully i Offerista tworzą w ten sposób nowego lidera rynku cyfrowego w Europie i na świecie.
Dzięki połączeniu firm cyfrowych, Grupa MEDIA Central wzmocni swój rozwój pod nadzorem Stefano Portu, CEO ShopFully & CEO Digital MEDIA Central Group oraz Benjamina Thyma, CEO Offerista Group. W przyszłości lokalni klienci detaliczni i marki obu firm będą mogli uzyskać dostęp do know-how i najlepszej w swojej klasie technologii obu firm, a tym samym łatwo dotrzeć i aktywować kupujących w całej Europie i poza nią - zarówno na platformach cyfrowych, jak i w punktach sprzedaży.
Założona w 2012 roku firma technologiczna ShopFully z siedzibą w Mediolanie działa obecnie w 12 krajach w Europie, Ameryce Łacińskiej i Australii, zatrudniając 370 pracowników. Poprzez swoje aplikacje i strony internetowe DoveConviene, Tiendeo, PromoQui i VolantinoFacile, a także rozwiązania technologiczne, w tym "HI!" (Hyperlocal Intelligence), hiperlokalną platformę marketingową ShopFully opartą na sztucznej inteligencji, ShopFully pomaga ponad 400 największym detalistom i najbardziej znanym markom na całym świecie angażować 45 milionów konsumentów w całym procesie zakupowym, od badań online po zakupy w sklepie.
"Po naszym dynamicznym rozwoju w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej poprzez przejęcie Grupy Offerista i eksperta w dziedzinie analizowania danych Yagora, z radością witamy ShopFully w naszej rodzinie. Wspólnie przenosimy marketing drive-to-store na wyższy poziom w całej Europie i oferujemy sieciom handlowym i markom niezrównany zasięg i doświadczenie". Ingo Wienand, CEO Grupy MEDIA Central.
"Cieszymy się, że możemy połączyć się z Grupą MEDIA Central i w ten sposób stworzyć europejskiego lidera w dziedzinie Marketingu Drive-to-Store. Łącząc nasze siły, dodając w ten sposób silną obecność ShopFully w Europie Południowej i na arenie międzynarodowej, wiodącą pozycję Grupy Offerista w regionach DACH i CEE oraz wiedzę Yagora w zakresie analizowania danych, będziemy w stanie zaoferować sieciom handlowym i markom w całej Europie oraz poza nią unikalne i szeroko zasięgowe rozwiązania cyfrowe w obszarze drive-to-store z jednego źródła i jednej platformy technologicznej ". Stefano Portu, CEO Digital MEDIA Central Group.
Grupa MEDIA Central zatrudnia obecnie 900 pracowników w 21 lokalizacjach i działa w ponad 30 krajach.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
O MEDIA Central:
Potężne marki dla potężnych rozwiązań komunikacyjnych: Grupa MEDIA Central skupia pod jednym dachem MEDIA Central, Grupę Offerista, ekspertów data science w Yagora GmbH oraz MEDIA Central Polska i MEDIA Central Czechy.
Grupa MEDIA Central wspiera swoich klientów jako zaufany partner i dostawca kompleksowych rozwiązań dla skutecznej komunikacji ofertowej 360° opartej na danych. Zarówno rozwiązania, jak i usługi grupy mają znaczący i wymierny wkład w zwiększanie sprzedaży detalicznej.
Jako lider rynku reklamy bezadresowej, MEDIA Central zarządza ponad 15 miliardami gazetek promocyjnych rocznie.
Grupa Offerista jest największą w Europie siecią cyfrowego marketingu handlowego i łączy ponad 1400 platform i partnerów zasięgowych we własnej sieci natywnej. Jako eksperci od danych sprzedażowych, Yagora analizuje i optymalizuje działania w obszarze shopper marketingu, a tym samym umożliwia zwiększenie wydajności punktów sprzedaży.
Grupa zatrudnia ponad 500 pracowników w 14 lokalizacjach w 7 krajach w całej Europie i obecnie obsługuje klientów w 24 krajach ze wszystkich sektorów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.media-central.de
O ShopFully:
ShopFully ma na celu ponowne odkrycie lokalnych zakupów na całym świecie, będąc europejskim liderem i jedną z wiodących międzynarodowych platform cyfrowych technologicznych marketingu drive-to-store dla największych sieci handlowych i marek.
Dzięki obecności w 12 krajach w Europie, Australii i Ameryce Łacińskiej, ShopFully dociera do około 45 milionów aktywnych użytkowników, dzięki aplikacjom i stronom internetowym DoveConviene, Tiendeo, PromoQui i VolantinoFacile. Dzięki swoim rozwiązaniom technologicznym - w tym HI! (Hyperlocal Intelligence), hiperlokalnej platformie marketingowej opartej na sztucznej inteligencji - ShopFully pomaga ponad 400 czołowym światowym sieciom detalicznym i markom angażować konsumentów w całym procesie zakupowym, od badań online po zakupy w sklepie. ShopFully zatrudnia 370 utalentowanych osób z 30 różnych narodowości.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.shopfully.com
Dołącz do dyskusji: Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully