Groupon.pl w nowej odsłonie
Ruszyła nowa odsłona polskiej wersji serwisu zakupów grupowych Groupon. Strona zyskała nowy layout i funkcjonalności.
Dominujący wcześniej zielony kolor w serwisie Groupon.pl został zastąpiony białym tłem. Wprowadzono także nową czcionkę (Open Sans) i wyeksponowano wyszukiwarkę, wzbogaconą o możliwość dokładniejszego filtrowania.
Ponadto strona ma teraz automatycznie się personalizować, dostosowując swój widok do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, tak aby odpowiadały one ich zainteresowaniom. Przykładowo oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania.
Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach).
Zmiany są elementem globalnej polityki unifikacyjnej Groupona. Docelowo udostępniona ma zostać możliwość wprowadzania modyfikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich krajach, w których obecna jest firma.
W maju br. Groupon.pl odwiedziło 1,89 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: Groupon.pl w nowej odsłonie