SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grey Group nie będzie już reklamować Tyskiego

Grey Group wspólnie z dyrektorem marki Tyskie (Kompania Piwowarska) zdecydowali, że agencja nie weźmie udziału w nowym przetargu na obsługę reklamową tej marki.

Grey Group i Kompania Piwowarska nie wyjaśniają, dlaczego zdecydowali się zakończyć współpracę.

Agencja pracowała dla Tyskiego od początku 2013 roku. W ub.r. przygotowała dla marki kampanie „Wybierz swoje Tyskie” (zobacz więcej) i „Po naszemu. Od 1613” (więcej o niej), a w br. - prowadzoną od początku maja kampanię „Prosta taktyka na mecz” z udziałem Arkadiusza Jakubika (przeczytaj więcej i zobacz spoty).

Kompania Piwowarska zaczyna właśnie przetarg na obsługę reklamową Tyskiego. Firma nie ujawnia, które ani ile agencji weźmie w nim udział.

- Prowadzone rozmowy mają charakter poufny i do momentu rozstrzygnięcia przetargu nie będziemy mogli przekazać żadnych informacji - mówi nam Karolina Hasińska z biura prasowego spółki.

Dołącz do dyskusji: Grey Group nie będzie już reklamować Tyskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
wiadomo kto bierze udział
BBDI, Young and Rubicom, Ogilvy i Mather, Publicis i Saatcho@Saatchi
odpowiedź