Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką
Agencja reklamowa Grandes Kochonos wyodrębniła w swojej strukturze dział interaktywny. Będą nim kierować, jako dyrektorzy kreatywni, Bartek Grala i Daniel Piecka, dotychczas pełniący w firmie funkcje senior creatives.
Dział interaktywny Grandes Kochonos przede wszystkim będzie realizował dla klientów agencji działania w internecie (również w social media). - Ale mamy też inne projekty, które chcemy rozwijać w najbliższym czasie - dodaje Jacek Stalewski, prezes agencji. W najbliższym czasie dział weźmie udział w pierwszych przetargach.
Nową strukturą będą kierować Bartek Grala i Daniel Piecka. Jacek Stralewski podkreśla, że to sukcesy przygotowanych przez nich kampanii internetowych dla ING Życie („Zobacz swoją przyszłość za 40 lat” i „Zrób Rakowi Wspak”) skłoniły go utworzenia tego działu. - To dobry wstęp do rozszerzenie pola aktywności Grandes Kochonos, zwłaszcza że obecnie gros skutecznej komunikacji reklamowej wymaga niestandardowych metod - mówi Stralewski.
Dotychczas działania w internecie z ramienia Grandes Kochonos prowadziła firma Bug Busters, która obecnie staje się domem produkcyjnym agencji.
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos tworzy dział interaktywny z Gralą i Piecką