Gorenje stawia na Ogilvy PR Polska
Gorenje, producent sprzętów gospodarstwa domowego, wybiera agencję Ogilvy PR Polska (wcześniej Cohn & Wolfe) do współpracy w zakresie komunikacji brand PR.
Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji PR w Polsce, doradztwo oraz prowadzenie media relations. Agencja jest odpowiedzialna również za koordynację testów produktów marki Gorenje oraz organizację wydarzeń specjalnych.
- Filozofia naszej marki zamyka się w dwóch słowach „life simplified”, czyli tworzenie rozwiązań i produktów, które ułatwiają codzienne życie. Myślę, że istotą sukcesu naszej marki jest innowacyjność, kreatywność i ciągły rozwój. I takiego podejścia oczekuję również od agencji, z którą pracuję – mówi Paulina Świątek, marketing manager, Gorenje Polska.
- Naszym zadaniem będzie pokazanie zaawansowania technologicznego i doskonałego designu, za którym stoją najwięksi współcześni projektanci tj. Philippe Starck, Ora Ïto czy Karim Rashid - podkreślił Michał Olbrychowski, managing director, Ogilvy PR Polska.
Zobacz: Hisense przedłuża współpracę z Ogilvy PR Polska
Po stronie Ogilvy PR (wcześniej Cohn & Wolfe) za działania na rzecz klienta odpowiada zespół Brand PR.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
W ostatnim czasie dla marki pracowała agencja 38 Content Communication.
Dołącz do dyskusji: Gorenje stawia na Ogilvy PR Polska