Google ma zgodę na przejęcie AdMeld
Amerykański Departament Sprawiedliwości wyraził zgodę na przejęcie przez Google firmy Admeld, działającej na rynku internetowej reklamy display.
Google ogłosiło przejęcie AdMeld w czerwcu tego roku (więcej na ten temat). Nieoficjalnie wiadomo, że wartość transakcji to 400 milionów dolarów.
Departament Sprawiedliwości nie obwarował swojej zgody żadnymi warunkami, uznając że jest mało prawdopodobne aby przejęcie przyczyniło się do znaczącego zmniejszenia konkurencji w zakresie sprzedaży displayowych reklam. W lipcu regulator zażądał od Google dodatkowych informacji na temat transakcji (więcej na ten temat).
AdMeld oferuje platformę dla wydawców stron internetowych, dzięki której mogą oni zarządzać przestrzenią na reklamy typu display na swoich witrynach.
Google zapowiedziało, że produkty Admeld będą oferowane oddzielnie od firmowych rozwiązań, takich jak DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange. Internetowy gigant nie wyklucza, że w przyszłości dojdzie do integracji usług.
Dołącz do dyskusji: Google ma zgodę na przejęcie AdMeld