GoldenSubmarine przygotowała nową stronę SPECu
W styczniu bieżącego roku ruszył nowy serwis internetowySpołecznego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej. Został onzbudowany przez agencję interaktywną GoldenSubmarine.
Nowa strona ma charakter korporacyjno-informacyjny i jestistotnym elementem rebrandingu spółki. Przygotowanie nowego serwisuzostało poprzedzone analizą strategiczną i badaniami projektówgraficznych. Zgodnie z nimi, SPEC wyodrębnił 3 sekcje (zpodstawowymi informacjami o firmie, dla klientów i dla użytkownikówciepła). Każdej z nich przyporządkowany został odrębny sposóbkomunikacji i zakres informacji. Strona zyskała intuicyjnąnawigację i lżejszą niż dotychczas grafikę.
- Docelowo chcemy, by serwis SPEC był interaktywny. Ma stać sięplatformą wielokierunkowej komunikacji spółki z użytkownikami iodwrotnie - mówi Anna Prokop, kierownik Działu Marketingu w SPEC.Na stronie zostały umieszczone m.in. porady nt. sposobu korzystaniaz ciepła i jego oszczędzania, podstawowe informacje o spółce, o jejofercie i sposobie przyłączania nowych obiektów do sieciciepłowniczej.
Strona przewiduje możliwość generowania baz danych, dziękiktórym SPEC będzie w przyszłości komunikować się z deweloperami,zarządcami nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych,projektantami przyłączy.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine przygotowała nową stronę SPECu