Getin Bank „praktycznie” reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Lunapark i MediaVest.
Kampania kredytu gotówkowego w Getin Banku podkreśla praktyczne ułatwienia dla klientów tej oferty. - Pierwsze to „kredyt na PIT”, czyli możliwość uzyskania pożyczki nawet do 150 tys. zł bez zaświadczeń o zarobkach, tylko na podstawie tegorocznego PIT-u. To nasza odpowiedź na potrzebę sprowadzenia do minimum bankowych formalności - opisuje Natalia Załęcka, dyrektor marketingu Getin Banku. Następne zalety (m.in. darmowe ubezpieczenie od utraty pracy kredytu) będą prezentowane w kolejnych 15-sekundowych spotach.
To druga kampania produktowa Getin Banku od wprowadzenia w połowie stycznia nowego wizerunku tego banku (więcej o tym). Poprzednio promowane było konto Getin Up, do którego w promocji dodawany jest przez dwa lata zwrot abonamentu radiowo-telewizyjnego (więcej na ten temat).
Kampania kredytu gotówkowego do 23 marca będzie prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie, oddziałach Getin Banku (ulotki, plakaty i witryny) oraz w formie wysyłek do klientów. Reklamy przygotowała agencja Bardzo (animacjami i udźwiękowieniem spotów telewizyjnych zajęła się firma Lunapark), a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Getin Bank „praktycznie” reklamuje kredyt gotówkowy (wideo)