Genialne pomysły Małgorzaty Rozenek promują ręczniki Foxy (wideo)
Firma ICT Poland, właściciel marki Foxy, rozpoczęła zakrojone na szeroką skalę działania content marketingowe z udziałem Małgorzaty Rozenek. Za koncepcję, kreację, produkcję i realizację kampanii odpowiada Starcom MediaVest Group.
Osią komunikacji jest seria krótkich filmów poradnikowych, w których Małgorzata Rozenek prezentuje różnorodne, praktyczne zastosowania ręczników papierowych marki Foxy w gospodarstwie domowym. Rady udzielane przez gwiazdę telewizji TVN dotyczą zarówno najbardziej typowych problemów związanych z utrzymaniem czystości w domu jak i sytuacji, w których niezbędna jest bardziej specjalistyczna wiedza. Celem działań jest zwiększenie sprzedaży oraz poszerzenie zastosowań, z którymi jest kojarzona marka Foxy.
- Chcemy pokazać bardzo szerokie spektrum możliwości wykorzystania produktów Foxy w domu i dać w ten sposób odbiorcom i użytkownikom produktów Foxy dodatkową wartość, zaciekawić ich i w atrakcyjny sposób rozwinąć ich umiejętności. Gwarancją wiarygodności i profesjonalizmu porad jest Małgorzata Rozenek, z którą wiąże nas kilkuletnia historia współpracy związana z programem „Perfekcyjna Pani Domu” - opisuje Tomasz Walicki, dyrektor marketingu ICT Poland. - Współpraca w obszarze branded contentu układa się wspaniale i obserwujemy wpływ takiej komunikacji na parametry wizerunkowe i wyniki sprzedażowe - podkreśla.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Filmowe porady publikowane są na kanale Foxy Polska w serwisie YouTube i na fanpage facebookowym marki. Dodatkowo uruchomiono osobną sekcję na portalu Interia.pl (z artykułami powiązanymi tematycznie z kampanią) oraz emitowane są reklamy displayowe. Kampania potrwa przynajmniej do końca br.
Za cały projekt odpowiada agencja Starcom MediaVest Group (SMG), w ramach której koordynacją przedsięwzięcia, strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, za strategię kontentową i nadzór produkcyjny odpowiadał LiquidThread, a kreacją i komunikacją w social mediach zajmuje się agencja Next.
Dołącz do dyskusji: Genialne pomysły Małgorzaty Rozenek promują ręczniki Foxy (wideo)
Chociaż nie. Rozumiem. Trzeba oglądać TV, żeby nabrać uprzedzeń do połowy społeczeństwa. :)