Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu
Gemius wprowadził nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean SSP - możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej wideo w modelu programatycznym.
Nowa usługa jest dostępna globalnie. Aby ją włączyć, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem firmy.
AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową w modelu tradycyjnym (direct sales) i programmaticu. Możliwość ta dostępna jest na wszystkich urządzeniach i dotyczy nie tylko reklam displayowych, ale także tych w formacie wideo.
W AdOcean SSP wydawcy mogą udostępnić powierzchnię w dwóch formatach: instream (reklama wideo wyświetlana w trakcie oglądania innych filmów) i oustream (reklama wideo niebędąca częścią contentu filmowego), które wyświetlane są zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych.
Korzyści z AdOcean SSP
Dzięki nowym funkcjonalnościom, sprzedający powierzchnię reklamową wydawcy zyskują dodatkowe źródło przychodów. Strona zakupowa (DSP, reklamodawcy) zaś kupuje kampanie na zweryfikowanych witrynach, co gwarantuje transparentność i bezpieczeństwo.
- Wprowadzenie programmatic video do AdOcean SSP to ważny krok w rozwoju naszej platformy. Jest bezpośrednią odpowiedzią na rosnący wzrost wydatków reklamowych w tym modelu, który obserwujemy na wszystkich rynkach - komentuje Radosław Gołąb, advertising business development director w Gemius.
Dołącz do dyskusji: Gemius wprowadza możliwość sprzedaży powierzchni wideo w programmaticu