Olmeka realizuje kampanię Gdańska dotyczącą kotów
Agencja Olmeka Creation House po wygranym przetargu Urzędu Miejskiego w Gdańsku realizuje przy współpracy z fundacją KOTangens, kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami.
Kampania, która rusza w poniedziałek 23 grudnia potrwa do 20 stycznia 2020 roku. Jej celem jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki.
Gdańsk postanowił wspomóc zwierzęta w przetrwaniu zimy. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz.
Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny.
Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w social mediach.
Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.
Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.
Dołącz do dyskusji: Olmeka realizuje kampanię Gdańska dotyczącą kotów