Gazeta.pl reklamuje swój program „Studio Biznes"
„Studio Biznes" to program biznesowo-motoryzacyjny serwisu Gazeta.pl (Agora). Trwa kampania reklamowa tego formatu, obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej, radio, kina oraz internet.

Prowadzącym „Studia Biznes" jest Łukasz Kijek, redaktor naczelny Next.Gazeta.pl. Od czerwca 2019 r. „Studio Biznes" można oglądać na żywo w każdą środę o godz. 12:00 na stronie głównej Gazeta.pl i na Facebooku.
Kreacje promujące „Studio Biznes" na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawią się na ulicach Warszawy i Poznania. Spoty reklamujące program będzie można usłyszeć w Radiu TOK FM, a także zobaczyć w kinach sieci Helios oraz na wszystkich stronach i w aplikacjach grupy Gazeta.pl.
Za kreację reklamową, planowanie oraz zakup mediów odpowiadają redakcja i dział marketingu Gazeta.pl. Kampania „Studia Biznes" potrwa dwa miesiące.
"Studio Biznes" co tydzień na Gazeta.pl
- „Studio Biznes" to jedyny program w polskim internecie, który łączy tematy biznesowe z tym, co naprawdę interesuje internautów. Mówimy ludzkim językiem o sprawach, które dotyczą każdego: o podwyżkach cen, wakacjach, finansach osobistych, zmianie samochodu czy ekologii. To biznes z ludzką twarzą, o którym w wyjątkowy sposób potrafią mówić Łukasz Kijek i Tomasz Korniejew - przekonuje Bartosz Raj, szef newsroomu Gazeta.pl, w którym powstaje program.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
„Studio Biznes" nadawane jednocześnie z dwóch studiów mieszczących się w siedzibie Agory, trwa ok. 40 minut i ma cztery części. Obejmuje: rozmowę z gościem, felieton o technologiach i aplikacjach, dyskusję dotyczącą tematu tygodnia i część motoryzacyjną, w której najgorętsze premiery samochodów prezentuje Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. portal Gazeta.pl zanotował 11,02 mln użytkowników i 221,22 mln odsłon, a wszystkie strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl - 16,32 mln użytkowników i 525,85 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl reklamuje swój program „Studio Biznes"