Frutek: Owocowy sposób na odlotowy dzień (wideo)
W telewizji, prasie i internecie trwa kampania reklamowa napojów Frutek i Frutek Aqua. Akcję pod hasłem „Owocowy sposób na odlotowy dzień” przygotowały Studio R.D.F. i U2 Media.
Kampania reklamowa napojów Frutek i Frutek Aqua jest skierowana do dzieci. Animowany przekaz pod hasłem „Owocowy sposób na odlotowy dzień” podkreśla intensywne smaki owocowe tych produktów oraz zapewniane przez nie radość i energię.
Akcja od 9 sierpnia jest prowadzona w telewizji (Mini Mini, Disney XD, Nickelodeon, Polsat Jim Jam, Zig Zap), prasie (materiały PR w magazynach „Bakugan”, „Cartoon Network”, „Gormiti”, „Winx Club”, konkurs w czasopiśmie “ScooBy-Do”) oraz internecie (cartoonnetwork.pl).
Kreację kampanii – zaplanowanej w telewizji do końca sierpnia, a w prasie do września – przygotowała agencja reklamowa Studio R.D.F., natomiast za planowanie mediów odpowiada dom mediowy U2 Media.
Dołącz do dyskusji: Frutek: Owocowy sposób na odlotowy dzień (wideo)