Freundschaft wygrywa przetarg reklamowy Deloitte
Agencja reklamowa Freundschaft w nowej kampanii reklamowej dla firmy doradczej Deloitte promuje nowoczesną ofertę technologiczną. Hasło kampanii to "Rozumiemy biznes jutra".
Freundschaft przygotowało kampanię reklamową dla Deloitte, jednej z głównych międzynarodowych firm konsultingowych. Działania komunikacyjne koncentrują się na promowaniu oferty technologicznej Deloitte.
Nowa kampania oparta jest na 7 filarach – produktach i usługach Deloitte, a są to m.in. narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, usługi z zakresu tax technology czy obszaru IT, które agregują i upraszczają procesy biznesowe. Drugim elementem kampanii jest wsparcie wizerunku firmy jako nowoczesnego pracodawcy.
"Rozumiemy biznes jutra" w reklamie Deloitte
Kampania pod hasłem "Rozumiemy biznes jutra" ma pokazać, że Deloitte jest innowacyjnym partnerem biznesowym. Głównym celem komunikacji jest pokazanie nowoczesnej oferty firmy oraz zbudowanie pozycji marki na rynku w obszarze technologii.
Freundschaft odpowiedzialny był za strategię kampanii, planowanie mediów i kreację. Aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, wykorzystano szereg narzędzi, w tym programmatic display, spot reklamowy na social media: YouTube, Facebook, Instagram, kampanie w social mediach, a także outdoor - siatki i citylighty oraz mural na rondzie ONZ w Warszawie wygenerowany przez sztuczną inteligencję.
Dołącz do dyskusji: Freundschaft wygrywa przetarg reklamowy Deloitte