Zmiana na czele agencji Freundschaft
Nowym prezesem agencji reklamowej Freundschaft (należącej do holdingu Mediacap) od marca będzie Michał Banaszewski. W firmie zastąpi Annę Koszur.
– Przez ostatnie cztery lata agencja świetnie rozwinęła się pod przywództwem Ani Koszur. Ze zrozumieniem przyjęliśmy jej chęć zmian w życiu i przejście do realizowania projektów doradczych. Cieszymy się, że nadal będziemy mieli okazję współpracować z nią jako strategicznym konsultantem w kluczowych obszarach – podkreśla Marcin Jeziorski, wiceprezes holdingu Mediacap.
Anna Koszur do agencji Freundschaft (wówczas działającej jako Scholz&Friends) przeszła w 2018 roku, a w połowie 2019 roku dołączyła do jej zarządu. Wcześniej pracowała w grupie marketingowej DDB (m.in. jako członek zarządu agencji DDB Warszawa), firmie doradczej Corporate Profiles Consulting oraz agencji brandingowej BNA.
Banaszewski przechodzi z VML
Michał Banaszewski poprzednio przez 14 lat był wspólnikiem w agencji VML. Równocześnie pełnił tam różne funkcje zarządcze, ostatnio partnera zarządzającego.
W branży reklamowej pracuje ogółem od 18 lat. Współtworzył projekty dla takich firm i marek jak m.in. dla: T-Mobile, IKEA, Samsung, OLX, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP czy Ferrero
– Jesteśmy podekscytowani doświadczeniem i energią, którą wnosi ze sobą Michał. Wierzymy, że jego współpraca z dotychczasowym, bardzo mocnym zespołem agencji pozwoli na dalszą budowę pozycji Freundschaft na polskim rynku – mówi Jacek Olechowski, prezes Mediacap.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z kolei w VML dotychczasowy multidyscyplinarny zespół (łączący kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement), którym kierował Michał Banaszewski, został połączony i zintegrowany z zespołem Katarzyny Tomalskiej. W efekcie strukturę agencji tworzy obecnie pięć multidyscyplinarnych zespołów.
Katarzyna Tomalska z VML jest związana od 21 lat. W tym okresie współpracowała z takimi klientami jak m.in. Unilever (Dove, Lipton, Knorr), Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita), Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion), PepsiCo (Lay's Cheetos), Philips, Lidl, GSK, FCA oraz adidas.
Dołącz do dyskusji: Zmiana na czele agencji Freundschaft