Fox sprzedaje reklamy za 3 miliony dolarów na Super Bowl
Już tylko dwa półminutowe spoty reklamowe w trakcie przyszłorocznego Super Bowl pozostały do wykupienia od stacji Fox.
Według źródeł zaznajomionych ze sprawą, Fox będzie czekał niemal do samego dnia finału rozgrywek zawodowej ligi footballu amerykańskiego NFL ze sprzedażą pozostałych spotów, aby uzyskać za nie jak najwyższą cenę - donosi serwis Mediaweek.
Już na koniec ubiegłego miesiąca z 63 spotów pozostało 56, a cena jednego dochodziła do 2,7 miliona dolarów. Spośród pięciu pozostałych, przynajmniej jeden według źródeł został kupiony za 3 miliony dolarów.
Rekord pod względem kwoty za jeden 30-sekundowy spot padł w 2000 roku, gdy stacja ABC uzyskała 3.3 miliona dolarów od serwisu netpliance.com.
Inaczej sytuacja wyglądała w poprzednich latach, gdy stacje, na których antenie transmitowane było Super Bowl, do ostatnich dni przed imprezą miały jeszcze wolne miejsca dla reklamodawców. Przykładowo w zeszłym roku CBS do połowy stycznia sprzedała tylko 42 spoty.
Finał rozgrywek NFL odbędzie się 3 lutego przyszłego roku.
źródło: Mediaweeek
Dołącz do dyskusji: Fox sprzedaje reklamy za 3 miliony dolarów na Super Bowl