Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku
Getin Noble Bank rozpoczął współpracę z firmą Flying Bisons, która będzie pomagała rozwijać UX i UI kanałów elektronicznych banku.

Flying Bisons zajmie się m.in. bieżącą obsługą serwisów internetowych i aplikacji mobilnej oferowanych przez Getin Noble Bank w zakresie prac nad architekturą informacji, przygotowania grafik, analizowaniu i badaniu zachowań użytkowników oraz optymalizacji konwersji. Będzie również odpowiadać za projekty rozwojowe i obsługę strategiczno-koncepcyjną.
- Wygranie przetargu na tak szeroką obsługę Getin Banku pozwoli nam potwierdzić naszą ekspercką pozycję w branży bankowej. Wcześniejsza praca przy projektach digital Pekao i licznych startupach fintech pozwoli nam wykorzystać te doświadczenia na korzyść Getin Banku- powiedział prezes zarządu Flying Bisons, Kamil Warulik.
Umowa pomiędzy firmami będzie obowiązywała w 2019 i 2020 roku.
Flying Bisonsealizuje strategiczne projekty digital dla takich marek, jak KFC, IKEA, Park of Poland, NC+, NN Investment Partners, Nationale Nederlanden, Hebe, Domino’s, Kompania Piwowarska i wielu innych.
Dołącz do dyskusji: Flying Bisons pomoże budować user experience klientów Getin Noble Banku