'Filmowy pościg lata' w kampanii Cinema City
Pod hasłem "Filmowy pościg lata" przebiega kampania reklamowa Cinema City. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.
Trwająca obecnie kampania Cinema City pod hasłem "Filmowy pościg lata" reklamuje filmowy konkurs organizowany przez tę sieć kin, obrazowo podkreślając, że można w nim wygrać m.in. skutery i wyjazd do Hollywood. Grupą docelową akcji są chodzące często do kina i korzystające z internetu osoby w wieku 14-35 żyjące w większych miastach i aglomeracjach. W początkowym etapie działań wykorzystywano layout teaserowy, natomiast obecnie jest eksponowany właściwy przekaz.
Akcja - szczególnie intensywnie prowadzona w miastach, w których znajdują się multipleksy Cinema City - obejmuje prasę (Gazeta Wyborcza, Dlaczego), radio (Eska, Złote Przeboje, Planeta, RMF Maxxx), internet i na outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe, nośniki w autobusach komunikacji miejskiej). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowa Off, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: 'Filmowy pościg lata' w kampanii Cinema City