SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Filmowy pościg lata' w kampanii Cinema City

Pod hasłem "Filmowy pościg lata" przebiega kampania reklamowaCinema City. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.

Trwająca obecnie kampania Cinema City pod hasłem "Filmowy pościglata" reklamuje filmowy konkurs organizowany przez tę sieć kin,obrazowo podkreślając, że można w nim wygrać m.in. skutery i wyjazddo Hollywood. Grupą docelową akcji są chodzące często do kina ikorzystające z internetu osoby w wieku 14-35 żyjące w większychmiastach i aglomeracjach. W początkowym etapie działańwykorzystywano layout teaserowy, natomiast obecnie jest eksponowanywłaściwy przekaz.

CinemaCity

Akcja - szczególnie intensywnie prowadzona w miastach, w którychznajdują się multipleksy Cinema City - obejmuje prasę (GazetaWyborcza, Dlaczego), radio (Eska, Złote Przeboje, Planeta, RMFMaxxx), internet i na outdoor (nośniki 6x3, siatki wielkoformatowe,nośniki w autobusach komunikacji miejskiej). Kreację kampanii -zaplanowanej do końca sierpnia - przygotowała agencja reklamowaOff, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyPRO Media House.

Dołącz do dyskusji: 'Filmowy pościg lata' w kampanii Cinema City

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl