Film "Pomiędzy nami góry" wsparty kampanią (wideo)
W piątek, 20 października br. do polskich kin wejdzie najnowszy film w reżyserii Hany Abu-Assad'a pt. "Pomiędzy nami góry", dystrybuowany przez Imperial Cinepix. Wspiera to kampania w kinach, social media i w serwisach VOD. Akcję przygotowały firmy iProspect, Isobar Polska, Amnet Polska, Vizeum i Imperial Cinepix.
W rolach głównych w filmie "Pomiędzy nami góry" występują Idris Elba ("Pacific Rim", "Prometeusz", "Luther, "Plaga") oraz Kate Winslet ("Lektor", "Marzyciel", "Titanic").
Bohaterowie filmu, dwoje obcych sobie ludzi, którzy uchodzą z życiem z katastrofy małego samolotu, uwięzionych zostaje w niedostępnych, skutych lodem górach. Kiedy uświadamiają sobie, że spodziewana pomoc nie nadejdzie, zmuszeni są wyruszyć w kilkusetkilometrową podróż przez dziką okolicę. Po drodze muszą stawić czoło nie tylko niewyobrażalnym przeciwieństwom losu, lecz także nieoczekiwanej namiętności.
Film będzie wspierany w kinach, w social media, a także w wybranych serwisach VOD. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum, kampanię VOD w modelu programmatic zrealizował Amnet Polska, kreację przygotowała agencja iProspect, a za działania social media opowiada Isobar Polska. Za wsparcie filmu w kinach odpowiada zespół Imperial Cinepix.
Dołącz do dyskusji: Film "Pomiędzy nami góry" wsparty kampanią (wideo)