SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Fakt” z biurem reklamy w Lublinie, w przyszłości dodatek?

Ringier Axel Springer Polska otworzył w Lublinie oddział biura reklamy „Faktu”. Wydawca nie wyklucza powstania lubelskiego dodatku do dziennika, na razie dołączy w tym województwie regionalną mapę inwestycji.

- Biurem w Lublinie kieruje Jacek Romanowski, szef oddziału w Białymstoku. Docelowo zespół będzie liczyć kilka osób - mówi nam Anna Gancarz-Luboń, rzecznik prasowa Ringier Axel Springer Polska. Biuro odpowiadać będzie za sprzedaż reklam zarówno do wydania ogólnopolskiego, jak i do wydania ukazującego się tylko w Lublinie.

- Nie wykluczamy wprowadzenia dodatku lubelskiego. Zależeć to będzie od rozwoju sytuacji rynkowej w tym regionie - dodaje Gancarz- Luboń. Jak podkreśla wydawnictwo, „Fakt” jest liderem sprzedaży wśród dzienników ukazujących się w województwie lubelskim. Tytuł w I kwartale br. zanotował tam rozpowszechnianie płatne razem wynoszące ponad 13 tys. egz., wyprzedzając „Dziennik Wschodni”, „Gazetę Wyborczą” i „Super Express”.

>>> „Fakt”: rekord dzięki aferze solnej

Na razie, w piątek 25 maja do wydań „Faktu” ukazujących się w woj. lubelskim dołączona zostanie darmowa mapa inwestycji mieszkaniowo-budowlanych w Lublinie. Wydanie dziennika z mapą wsparte jest kampanią reklamową w lokalnych stacjach radiowych, na telebimach i mediach Ringier Axel Springer Polska. Kreację kampanii opracował wydawca.

W ubiegły piątek „Fakt” rozpoczął wydawanie dodatku regionalnego w woj. zachodniopomorskim. Liczy on cztery strony (więcej na ten temat). Obecnie dziennik ma już dziewięć dodatków regionalnych.

  • Więcej informacji:
  • Fakt

Dołącz do dyskusji: „Fakt” z biurem reklamy w Lublinie, w przyszłości dodatek?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agnieszka
I bardzo dobrze. Proponuje zabrac dwoch dorych handlowcow z Kuriera Lubelskiego i macie wszytskich reklamodawcow w kieszeni.
0 0
odpowiedź