'Fakt TV' został odświeżony
Axel Springer Polska odświeżył dodatek telewizyjny do dziennika "Fakt". Od dzisiejszego wydania pismo zwiększyło objętość, pojawiły się w nim nowe działy i drukowane jest na lepszej jakości papierze. Modyfikacji uległa też jego szata graficzna i logo.
Liczba stron dodatku "Fakt TV" wzrosła z 60 do 72 stron. Zwiększyła się też liczba prezentowanych w nim programów stacji - z 41 do 50. Nowe działy w magazynie to: "Przewodnik serialowy" i "Tydzień kibica" z zapowiedziami najważniejszych wydarzeń sportowych. Rubryki rozrywkowe wzbogacono o pięć krzyżówek z nagrodami, rozbudowano też część poradniczą o dział "Prawo i pieniądze". Bez zmian pozostała cena czwartkowego "Faktu" z dodatkiem, która wynosi 1,60 zł.
Zmiany w "Fakcie TV" wsparte są kampanią reklamową o cennikowej wartości 2,5 mln złotych. Akcja pod hasłem "Fakt TV. Zobacz więcej" realizowana jest w telewizji (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat) oraz w tytułach prasowych Axel Springer Polska. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom, a kreację stworzyła agencja Bombadil.
Średnia sprzedaż ogółem czwartkowego wydania "Faktu" z dodatkiem telewizyjnym w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 624 385 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Fakt TV' został odświeżony