Facebook z pierwszą reklamą na Super Bowl, w spocie Sylvester Stallone (wideo)
Facebook zapowiedział, że pojawi się z pierwszą w swojej historii reklamą podczas finałowych rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. W spocie pojawią się Sylvester Stallone i Chris Rock.
Facebook ogłosił, że wyemituje swoją pierwszą w historii reklamę podczas Super Bowl, który odbędzie się 2 lutego 2020 roku. Będzie to element kampanii pod hasłem „Razem więcej”, pokazującej, w jaki sposób ludzie z różnych środowisk mogą spotkać się w ramach wspólnych zainteresowań i doświadczeń za pośrednictwem grup, które można tworzyć na Facebooku.
Bohaterami reklamy będą Sylvester Stallone i Chris Rock. Stallone o pracy nad reklamą poinformował na Twitterze. Pojawił się w Muzeum Sztuki w Filadelfii obok posągu Rocky’ego (bohatera filmu o tym tytule, którego grał Stallone).
Back in Philadelphia right now on this 33° freezing morning. We are doing something that is going to be VERY special and you’ll be seeing it soon, so hang in there and go for it!!! #KeepPunching pic.twitter.com/xokvSaYVFx
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 16, 2019
Od maja Facebook promuje funkcję grup dyskusyjnych w ramach trwającej kampanii.
Back in Philadelphia right now on this 33° freezing morning. We are doing something that is going to be VERY special and you’ll be seeing it soon, so hang in there and go for it!!! #KeepPunching pic.twitter.com/xokvSaYVFx
— Sylvester Stallone (@TheSlyStallone) December 16, 2019
W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda.
Dołącz do dyskusji: Facebook z pierwszą reklamą na Super Bowl, w spocie Sylvester Stallone (wideo)