SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polscy internauci półtorej godziny dłużej na Facebooku, Instagram i Blogspot ze spadkami

W styczniu spore spadki odwiedzalności zanotowały Instagram i Blogspot, natomiast mocno wzrosły wyniki LinkedIn i Siepomaga.pl. Na liderującym zasięgowo Facebooku średni czas korzystania wydłużył się o prawie półtorej godziny, platforma zbliżyła się pod tym względem do TikToka.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl Facebooka, jako serwis www i aplikację mobilną, w styczniu br. odwiedziło 26,54 mln polskich internautów, co przełożyło się na 89,43 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 18 godzin, 27 minut i 24 sekundy.

Na prawie godzinę dłużej przyciągał polskich internautów TikTok - 13,74 mln użytkowników korzystało z niego przeciętnie po 19 godzin, 21 minut i 38 sekund.

Z kolei po przeszło cztery godziny odwiedzający spędzili na Instagramie i Snapchacie. Pierwszy zanotował 16,24 mln użytkowników, 54,72 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 38 minut i 51 sekund przeciętnego czasu korzystania, a drugi - 5,89 mln użytkowników, 19,84 proc. zasięgu oraz 4 godziny, 15 minut i 26 sekund średniego czasu.

Na Twitterze 9,92 mln polskich internautów (33,41 proc. zasięgu) spędziło średnio po 65 minut i 19 sekund. Pinterest przyciągnął 7,82 mln użytkowników (26,34 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 52 minuty i 31 sekund, natomiast blogi w domenie Blogspot.com odwiedziło 6,34 mln internautów (21,35 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 55 sekund.

LinkedIn zanotował 5,52 mln polskich użytkowników, 18,61 proc. zasięgu oraz 17 minut i 26 sekund średniego czasu korzystania, a Wykop - 3,93 mln odwiedzających, 13,23 proc. zasięgu oraz 20 minut i 36 sekund średniego czasu. Zestawienie zamyka służący do zbiórek charytatywnych serwis Siepomaga.pl, na którym każdy z 3,31 mln internautów (11,16 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 4 minuty i 52 sekundy.

Na Facebooku miesiąc do miesiąca przy spadku liczby użytkowników o 163,9 tys. (0,6 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o godzinę, 24 minuty i 2 sekundy, czyli 8,2 proc. W tej drugiej statystyce platformie udało się odrobić dużą część straty do TikToka, który zyskał 254,5 tys. internautów (1,9 proc.) oraz 18 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,6 proc.).

Instagram bez prawie miliona użytkowników

Za to Instagram stracił 994,7 tys. odwiedzających (5,8 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego zwiększył się o 37 minut i 27 sekund (15,5 proc.). Inaczej zmieniły się wyniki Wykopu: liczba użytkowników poszła w górę o 675 tys. (20,8 proc.), a średni czas zmalał o 4 minuty i 45 sekund (18,7 proc.).

Odwiedzalność Twittera, Pinterestu i Snapchata zmieniła się nieznacznie. Pierwszy zanotował spadek o 3,7 tys. użytkowników (0,04 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 61 sekund (1,6 proc.), drugi zyskał 73,2 tys. odwiedzających (0,9 proc.) oraz 4 minuty i sekundę średniego czasu (8,3 proc.), a w trzecim przy spadku o 53,9 tys. użytkowników (0,9 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 14 minut i 17 sekund (5,9 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Mocniej zwiększyły się wyniki dwóch innych platform. LinkedIn zyskał 653,7 tys. użytkowników (13,4 proc.) oraz minutę i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania (8,6 proc.), a Siepomaga.pl - 766,9 tys. internautów (30,1 proc.) i 29 sekund przeciętnego czasu (11 proc.).

Natomiast na blogach w domenie Blogspot.com ubyło 464 tys. internuatów (6,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 28 sekund (27,2 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polscy internauci półtorej godziny dłużej na Facebooku, Instagram i Blogspot ze spadkami

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Bardzo ciekawa sytuacja jest na wykopie.
Liczba użytkowników zwiększyła się w styczniu, i to dość sporo się zwiększyła, natomiast zmalał czas odwiedzin.
Bardzo ciekawe.
odpowiedź
User
???wtf
Wykop wprowadził wtedy nową wersję, która okazała się totalnie nieużywalna i wywołała powszechne niezadowolenie. I jeszcze zyskał użytkowników?
odpowiedź
User
Polobolo
Wykop
nie pomyliło się z minusem?
odpowiedź