Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS
O zlecenie Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na realizację kampanii mającej wzmocnić świadomość środowiskową społeczeństwa walczy pięć agencji: Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd Interactive, Media Group oraz agencja reklamowa dsk wspólnie z Effective Media Solutions. Budżet GIOS to 5,32 mln zł brutto.
Fabryka Komunikacji Społecznej złożyła ofertę z ceną 3,89 mln zł, Media Group – 3,92 mln zł, ClickAd – 4,43 mln zł, a konsorcjum dsk i Effective Media Solutions – 4,76 mln zł.
Budżet, jaki na zaplanowane działania chce przeznaczyć GIOS wynosi 5,32 mln zł brutto.
Kampania ma obejmować telewizję, prasę i internet. Jej celem ma być wzmocnienie świadomości środowiskowej społeczeństwa. Prowadzona ma być w kilku etapach, do 4 grudnia br. włącznie.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group i dsk z Effective Media Solutions walczą w przetargu GIOS