Ewa kusi Adama owocem mango w reklamie Biedronki (wideo)
Do emisji trafił kolejny niestandardowy spot Biedronki, nawiązujący do biblijnej sceny z Adamem i Ewą. Kampanię przygotowały agencja Duda Polska i dom mediowy MEC.
W nowej reklamie pod hasłem „Więcej niskich cen w Biedronce” prezentowana jest promocja cenowa dotycząca mango. Spot pokazuje, jak w rajskim ogrodzie Ewa podaje Adamowi właśnie mango, a nie jabłko, czym pozytywnie go zaskakuje.
To kolejny dość oryginalny spot Biedronki, biorąc pod uwagę dotychczasową komunikację firmy i innych sieci sklepów spożywczych. W czerwcu br. emitowane były wizerunkowe reklamy pokazujące jelenia, strusia i rodzinę niedźwiedzi zachowujących się w zwyczajnych sytuacjach jak ludzie, co podsumowywało hasło „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce” (zobacz szczegóły).
Lidl odpowiedział na to internetowym spotem pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno” pokazującym zaskakującą wakacyjną ciążę (obejrzyj to).
Pozostałe reklamy bieżących promocji w Biedronce mają typowy, produktowy charakter - skupiają się na pokazywaniu promowanych produktów.
Obsługą reklamową Biedronki w zakresie kreacji i strategii zajmuje się agencja Duda Polska, a w zakresie planowania i zakupu mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Ewa kusi Adama owocem mango w reklamie Biedronki (wideo)