Eurosport zmieni logo na igrzyska olimpijskie w Pjongczangu
Stacja Eurosport zaprezentowała logo i identyfikację wizualną marki na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 w Pjongczangu.
Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich (organizowanych w latach 2018-2024) na terytorium 50 krajów Europy (oprócz Francji w latach 2018-2020 oraz Rosji). Koncern zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.
Eurosport zaprezentował swoje logo na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 w Pjongczang. Projekt łączy obecne logo Eurosportu i igrzysk w Pjongczang, pod którymi zostały umieszczone koła olimpijskie. Nad trzema symbolami widnieje kontur pasma górskiego, a tło swoim kształtem nawiązuje do kół olimpijskich.
Logo będzie widoczne na wszystkich urządzeniach i platformach Eurosportu w okresie przygotowań do igrzysk i podczas samej imprezy.
- Jako właściciel wyłącznych praw do igrzysk olimpijskich w Europie i partner najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie chcemy, aby Eurosport był w jak największym stopniu kojarzony jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Nowa identyfikacja wizualna wyraża ducha Korei Południowej i mamy nadzieję, że dla kibiców szybko zostanie symbolem naszej oferty programowej na Pjongczang 2018 - mówi Peter Hutton, CEO Eurosport.
Podczas najbliższych zimowych igrzysk olimpijskich Eurosport pokaże ponad 100 eventów na żywo i na życzenie, udostępniając relacje na wszystkich urządzeniach. Kibice będą mogli dzielić się wrażeniami na należących do Eurosportu stronach internetowych (w tym Eurosport.com) i platformach społecznościowych.
Przypomnijmy, że koncern Discovery Communications przedstawił nową ofertę współpracy z operatorami telefonii komórkowej w charakterze ekskluzywnych partnerów igrzysk olimpijskich. Operatorzy będą mogli zyskać status „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego”.
Dołącz do dyskusji: Eurosport zmieni logo na igrzyska olimpijskie w Pjongczangu