Euro RSCG Dialog dla Pokomtela
Plus GSM na każdym etapie oferuje swoim Klientom różne przywileje. Celem komunikacji było pokazanie logicznego rozkładu narzędzi w czasie i wskazanie momentu, w którym przysługują one Klientowi w trakcie jego współpracy z operatorem. Ilość i dostępność przywilejów rośnie wraz ze stażem w sieci. Plus GSM jako jedyny z operatorów zdecydował się otwarcie komunikować oferowane przez siebie unikatowe przywileje.
Przedstawiona koncepcja jest elastyczna, umożliwia rozszerzanie oferty lojalnościowej o kolejne narzędzia. Oprócz tego wykreowany projekt pozwala na wprowadzanie w ramach Ścieżki Utrzymania Klienta projektów dla taktycznych akcji lojalnościowych.
Pierwszy projekt ścieżki to koperta bilingowa, która po raz pierwszy pokazała całość koncepcji ścieżki. Kolejne materiały to koperta bilingowa i ulotki mówiące o Przyjaznych Rachunkach. Zostały już zrealizowane także dwie akcje taktyczne w ramach ścieżki: "300 minut" i "Rabat na Abonament".
Agencja reklamowa Euro RSCG Dialog specjalizuje się w usługach z zakresu through-the-line i marketingu bezpośredniego. Poprzez swoje działania wpływa przede wszystkim na zmianę zachowań konsumentów, a przy okazji na nastawienie do samej marki. Agencja oferuje usługi: direct marketing, direct response., programy lojalnościowe i CRM, sampling/eventy na terenie całego kraju, promocje sprzedaży i reklamę w punktach sprzedaży, opracowanie strategii marki, reklamę klasyczną, obsługę medialna (through-the-line).
Inne
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Dialog dla Pokomtela