Emocje zamiast Tomasza Kota - Netia z nowym formatem reklamowym (wideo)
Startuje kampania reklamowa Netii utrzymana w nowym formacie eksponującym emocje zwykłych ludzi i hasło „GigaWolność”. W reklamach operatora w najbliższym czasie nie będzie występował Tomasz Kot. Za przygotowanie i realizację nowej akcji odpowiadają firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
Nowa reklama Netii pokazuje różne osoby zafascynowane, wręcz zahipnotyzowane programami oglądanymi w telewizji w ramach Telewizji Osobistej oferowanej przez operatora. Na drugim planie pojawiają się natomiast animowane elementy zbudowane z kropek, z których złożone jest logo Netii.
Taki przekaz ma podkreślać nie tylko bogactwo treści dostępnych w ramach Telewizji Osobistej, lecz również swobodę w ich wyborze zapewnianą przez tę usługę (na co wskazuje hasło końcowe spotu - „GigaWolność”, które jest nowym claimem Netii). Reklamy informują również, że w serwisie netia.pl można za darmo skorzystać z wersji testowej Telewizji Osobistej.
- Netia, poprzez swój nowy styl komunikacji pokazuje, że liczą się indywidualne potrzeby użytkowników - ludzi aktywnych, poszukujących, ceniących swoją wolność i niezależność. Skupia się na człowieku i jego historii, emocjach, których doświadcza w zetknięciu z produktami Netii, a nie na samych produktach i ich cechach - opisuje Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu operatora.
Nowa kampania skupia się na emocjach, a nie jak poprzednie reklamy Netii z udziałem Tomasza Kota - na humorze. Przypomnijmy, że w ostatniej kampanii aktor jako kowboj reklamował internet Foton i e-fakturę (przeczytaj więcej i zobacz spoty). Ogółem Kot występował w reklamach Netii od lutego ub.r., a wcześniej promował ją już w latach 2009-2011 (obejrzyj wszystkie tamte spoty). W międzyczasie w kampaniach operatora występowała grupa specjalistów z Instytutu Netii (zobacz jeden ze spotów z nimi).
Kreację nowej kampanii Netii opracowała agencja Brasil, która w sierpniu br. wygrała przetarg na dalszą obsługę reklamową operatora, dla którego pracuje od 4 lata (przy czym niedawne reklamy Fotonu przygotowała agencja PZL). Przy przygotowaniu nowego formatu komunikacji pracowała też agencja Stratosfera.Reżyserią spotów zajął się Jacek Borcuch.
Akcja w weekend startuje w kinach Multikino, a od poniedziałku będzie prowadzona w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Value Media oraz Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Emocje zamiast Tomasza Kota - Netia z nowym formatem reklamowym (wideo)