SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

EM Lab przejmuje za 0,5 mln zł Scholz and Friends Warszawa

Firma EM Lab przejęła trzy czwarte udziałów agencji Scholz and Friends Warszawa. Zapłaciła za to 0,5 mln zł pozyskane z emisji własnych akcji.
 

Za 75 proc. udziałów agencji reklamowej Scholz and Friends Warszawa firma EM Lab zapłaciła 500 tys. zł, a w ramach porozumienia zabezpieczy też w trzech czwartych finansowanie spółki, przeznaczając na to ok. 580 tys. zł. Spółka na całą operację przeznaczyła 27 proc. środków pozyskanych z trwającej od lipca 2008 roku emisji swoich akcji rynku NewConnect.

Przejęcie większościowego pakietu udziałów w Scholz and Friends Warszawa pozwala firmie EM Lab, specjalizującej się dotychczas w tworzeniu i realizacji strategii działań eventowych, poszerzyć swoją ofertę o pełną obsługi komunikacyjną. Agencja zachowa jednocześnie niezależność – będzie nadal samodzielnie startować w przetargach i przygotowywać kampanie dla swoich klientów. Natomiast EM LAB szacuje, że dzięki synergii w bieżącym roku zwiększy swoje przychody o co najmniej 10 mln zł, a zysk brutto – o ok. 500 tys. zł.

Jednocześnie EM LAB planuje poszukać innych podmiotów marketingowych do przejęcia – w pierwszej kolejności w ramach Scholz & Friends Group. – Pracujemy teraz nad określeniem dokładnych profili spółek, które chcielibyśmy pod tym kątem przejąć – opisuje Jacek Olechowski, przewodniczący rady nadzorczej EM LAB. – Zależy nam na firmach, które mogą potem przynieść co najmniej 1 mln zł zysku brutto – dodaje.

Dołącz do dyskusji: EM Lab przejmuje za 0,5 mln zł Scholz and Friends Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl