SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziki Sad - nowe piwo z cydrem od Żywca ze wsparciem reklamowym

Grupa Żywiec wprowadza na rynek nową markę: Dziki Sad - napój będący połączeniem piwa z napojem o smaku cydru. Jego debiut wesprze kampania reklamowa przygotowana przez agencje Ogilvy&Mather, Mediavest i Roots PR.

Dziki Sad - nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec - to połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Marka jest właśnie wprowadzana do sprzedaży w całej Polsce. - Wyjątkowa kompozycja ulubionych smaków Polaków, która wyróżnia Dziki Sad, wpisuje się w oczekiwania konsumentów poszukujących dziś napojów lekkich, o niższej zawartości alkoholu. Stąd też moda na cydry, które od dwóch lat przeżywają prawdziwy rozkwit - mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec i cydrów w Grupie Żywiec.

Produkt dostępny będzie w bezzwrotnej butelce o pojemności 400 ml. Jego wyróżnikiem na półce ma być nietypowa butelka, z łamiącą perspektywę szyjką i zagadkową etykietą. Autorem projektu opakowania Dzikiego Sadu jest agencja Just.

Wprowadzenie nowej marki wspierać będzie intensywna komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Dołącz do dyskusji: Dziki Sad - nowe piwo z cydrem od Żywca ze wsparciem reklamowym

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Proszę nie nadużywać słowa PIWO!!!
0 0
odpowiedź
User
lol
co za syf
0 0
odpowiedź
User
musztarda
charakter piwa, smak cydru to tak jakby napisać:
charakter wegetarianizmu, smak schabowego

bądźmy poważni...albo piwo, albo cydr..ewentualnie radler
0 0
odpowiedź