'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'
Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?
Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko"(Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedażogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku dolipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o25 proc.).
lipiec | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 92606 | 78224 |
Mam Dziecko | 86389 | 73946 |
Mamo, to ja | 78950 | 105516 |
Twoje dziecko | 68344 | 66863 |
Rodzice | 57325 | 40427 |
M jak mama | 50651 | 45511 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".
2008 | ||
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Dziecko | 92606 | 79454 |
Mam Dziecko | 86389 | 79326 |
Mamo, to ja | 78950 | 85171 |
Twoje dziecko | 68344 | 54737 |
Rodzice | 57325 | 71855 |
M jak mama | 50651 | 40047 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'