Dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA
Call Center Poland, wspólnie z firmą konsultingową Communication One Consulting, wprowadza do swojej oferty gamę usług dla firm farmaceutycznych
PharmaHelpline - to infolinie medyczne oferujące dostęp użytkownikom do szerokiego zakresu informacji z dziedziny medycyny z każdego miejsca, o każdej porze, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samoleczenia. Wspierają działania wprowadzenia na rynek nowych preparatów. Z infolinii medycznych korzystają nie tylko firmy farmaceutyczne. Są one wykorzystywane również jako produkt dodany do ubezpieczeń, kont bankowych, abonamentów, kart kredytowych.
PharmaCCC (Call Center Consulting) - wsparcie wewnętrznych call-center firm farmaceutycznych, organizacja wyniesionych call center (możliwość stworzenia call center przez klienta bez konieczności zakupu centrali telefonicznej, którą w tym przypadku zapewnia Call Center Poland), programowanie IVR.
Call Center Poland SA prowadzi również badania rynku, szczególnie działań BTL i monitoringu konkurencji, benchmarking infolinii związanych z medycyną ora badania telefoniczne CATI.
Obsługą klientów zajmie się nowo powstały dział Dział PharmaSolutions, którego szefem został Michał Mierzejewski z Communication One Consulting, z wykształcenia lekarz neurochirurg, absolwent Akademii Medycznej w Warszawie oraz studiów MBA na University of Calgary.
Inne
Dołącz do dyskusji: Dział PharmaSolutions w Call Center Poland SA